Ik heb een klacht

Wij helpen u graag

Stuur ons een e-mail
Of bel 0900-0201 (€ 0,45 per gesprek + uw telefoonkosten), op werkdagen van
8:00 tot 18:00 uur

Uw klacht over Eneco of uw energielevering geeft u door via onderstaand formulier. Geef om een klacht door te geven eerst uw persoonlijke gegevens op. Met (*) gemarkeerde velden zijn verplicht.

Niet tevreden over onze reactie?
Bent u niet tevreden met onze reactie, dan kunt u bezwaar maken bij de Geschillencommissie. In de Kwaliteitscriteria kunt u hierover meer lezen. Wilt u weten wat uw rechten zijn op het gebied van energie? Op Consuwijzer, het loket van de overheid voor consumenten, kunt u hierover meer lezen.

Onderstaand contactformulier werkt mogelijk niet juist, wanneer uw browser cookies blokkeert. Wijzig in dat geval uw browserinstelling. Voor meer informatie over uw opties ten aanzien van het accepteren van cookies, raadpleegt u de help-functie van uw browser.

 
 

Ik heb een klacht

Venster sluiten